شرکت آرین پارسه کیش
هتل شایگان کیش
به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده زنجیره خدمات گردشگری در کشور در سال ۱۳۸۳ در جزیره زیبای کیش تاسیس شد. مجموعه آرین پارسه به منظور تامین انتظارات متعارف مشتریان و در جهت یکپارچه سازی خدمات و فعالیت های ارایه شده در صنعت گردشگری با دارا بودن هتل ۵ ستاره شایگان کیش، آموزشگاه هتلداری و گردشگری، پایگاه اطلاع رسانی کیش کلاب، نشریه تخصصی در حوزه گردشگری با عنوان کلوپ کیش، فست فود رد برگر، کافه لانژ و سایر فعالیت های متنوع، سعی می نماید فعالیت های خود را مطابق با درخواست و سلیقه مشتریان توسعه داده و با شکار فرصت ها و ایجاد بازارهای هدف جدید به طور موفق عمل نماید
هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این هتل در 6 طبقه با 3 آسانسور مخصوص میهمانان و دارای 130 اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد.

هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 82 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

راه های ارتباطی
دفتر اداری
خیابان استاد مطهری، خیابان میرعماد، کوچه 14 پلاک 4

©2024 PersianGulf, All Right Reserved
طراحی وب سایت
آترین
  بهینه سازی وب سایت