با ما تماس بگیرید

021-8682

یازدهمین جلسه شورای مدیران شرکت پرشین گلف برگزار شد.

یازدهمین جلسه شورای مدیران شرکت پرشین گلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پرشین گلف یازدهمین جلسه شورای مدیران این شرکت با حضور مدیر عامل ، مدیران و رؤسا با هدف ارائه گزارش کارکرد یکساله ، بررسی مصوبات جلسه دهم و همچنین ارائه راهکارهای جدید جهت بهبود عملکرد بخش های مختلف، در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این دیدار همانطور که اشاره شد مدیران و روسای بخش های مالی ،گردشگری ،فروش ،IT،بودجه و....به قرائت گزارش کارکرد و اقدامات انجام شده در یکسال اخیر خود پرداختند و با ارائه آمارهای دقیق از رشد فروش تور و بلیط و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شرکت خبر دادند.

داود کرمی مدیر گردشگری و فروش شرکت پرشین گلف با ارائه آمار و ارقام رشد فروش تور و بلیط را فوق العاده و بی نظیر توصیف کرد و افزود با رهنمود های مدیر عامل محترم شرکت و همکاری و همدلی کلیه عزیزان و همکاران در شرکت پرشین گلف علی الخصوص کارکنان دفتر فروش به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم که کمتر کسی در ابتدای سال می توانست این پیش بینی را انجام دهد.

وحیده عابدینی که وظیفه نظر سنجی و ارزیابی تورهای بازنشستگان عزیز را بر عهده دارند قاطعانه به رضایت بیش از 95 درصدی بازنشستگان عزیز اشاره کردند و افزودند این آمار نسبت به مدت مشابه قبل خیره کننده است و این موجب رضایتمندی مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری از مدیریت و مجموعه پرشین گلف شده است.

آمارهای مالی نیز نشان دهنده رشد قابل توجه در آمد و سود آوری شرکت علی رغم حذف( در آمد GSA) و همچنین کاهش نیروی انسانی است، نرگس شعبانپور مدیر مالی شرکت پرشین گلف به انضباط مالی بوجود آمده در یک سال اخیر اشاره می کند و این نظم بی نظیر را یکی از راه های پیشرفت و رشد بخش های مختلف شرکت می داند.

بخش اداری و پشتیبانی نیز دچار تحول شده است و مژگان مرتاض مدیر این بخش از افزایش چشمگیر رضایتمندی کارکنان و افزایش قدرت خرید و بهبود وضعیت معیشتی این عزیزان خبر می دهد ،بروزرسانی پرونده های پرسنلی ،استعلام مدارک تحصیلی ،کارت های پایان خدمت آقایان،وضعیت ظاهری اتاق ها و دفتر فروش ،صرفه جویی در قسمت های مختلف شرکت ،جلوگیری از اصراف و خرید های غیر ضروری و.... از دیگر دستاوردهای بخش اداری ،پشتیبانی ،تدارکات و نیروی انسانی است.

در حوزه مدیریت و روابط عمومی و امور بین الملل نیز آمار های قابل قبولی منتشر شده است در این بخش که به دست نازنین حاجی عباسی رئیس دفتر مدیر عامل اداره می شود با ایجاد دبیر خانه مرکزی و ثبت ورود وخروج نامه های دریافتی و ارسالی از نظم خاصی برخوردار شده است همچنین در بخش روابط عمومی و امور بین الملل نیز با بروزرسانی سایت ،افزایش تبلیغات ،افزایش اعضای کانال تلگرام ، راه اندازی شبکه اینستاگرام و اطلاع رسانی دقیق و بروز اخبار شرکت به رونق فروش و جذب مشتری کمک شده است.

نکته قابل توجه و مشترک بین تمامی واحدها و بخش های مختلف شرکت که همگی به آن اذعان دارند این است که دستاوردها و اقدامات انجام گرفته صورت نمیپذیرفت مگر با رهنمودها و تلاش های مدیر عامل دلسوز و خوش قلب شرکت پرشین گلف جناب آقای امیر آبادی زاده که با روحیه جهادی و خستگی ناپذیرشان شبانه روز پیگیر احوالات شرکت هستند و بی شک می توان گفت دغدغه ای جز رضایت بازنشستگان عزیز و پیشرفت شرکت پرشین گلف ندارند.

مهدی امیر آبادی زاده مدیر عامل شرکت پرشین گلف نیز در پایان این جلسه ضمن تشکر از تلاش تمامی کارکنان شرکت که در یک سال اخیر با همت و تلاش ستودنی به پیشرفت و اعتلای این شرکت و افزایش رضایت بازنشستگان عزیز کمک کردند تشکر و قدر دانی کردند و افزودند خداوند را شاکریم که امروز گزارش های خوبی را از مدیران خود می شنویم و این از هوش اخلاقی شما عزیزان است که سبب پیشرفت این کار تیمی پیچیده شده است.ایشان همدلی ،هم فکری و وحدت بین پرسنل را از دیگر رموز موفقیت این مجموعه دانستند و خاطر نشان کردند لبخند رضایت را شما با اخلاق حسنه و رفتار مناسب بر چهره عزیزان بازنشسته نشاندید که جای تقدیر و تشکر دارد.

دسته ها: اخبار

دیدگاه های بازدیدکنندگان

احمد شهاب حسین آبادی 26 آذر 1396 - 13:00

سلام خدمت مدیریت عامل که با تلاش وپشتکار شبانه روزی خود همواره به فکر معیشت و رفاه کارکنان است خواستم یه تشکر ویژه داشته باشم .

صدیقه خادمیان 26 آذر 1396 - 05:39

با سلام و تشکر از برنامه های خوب کار گزاران .مدیر وکارکنان پرشین گلف

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.