با ما تماس بگیرید

021-8682

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت پرشین گلف برگزار شد

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت پرشین گلف برگزار شد

 

 

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین الملل شرکت پرشین گلف، مراسم تجلیل از کارکنان نمونه آبانماه  با حضور مهدی امیرآبادی زاده مدیرعامل و مدیران شرکت پرشین گلف  و کارکنان نمونه ، ۲۹ مهرماه ۱۳۹۶، برگزار شد.

در این مراسم، مهدی امیرآبادی زاده با اشاره به نقش مهم کارمندان در ارتقا کیفی شرکت گفت:  «کیفیت فعالیت‌های شرکت منوط به کیفیت عملکرد کارکنان، و مدیران و رؤسا است و نقصان در هر یک از این واحدها شرکت را با چالش جدی روبه رو می‌کند. اگر امروز به عنوان برترین و معتبرترین آژانس شناخته می‌شویم و جایگاه بین‌المللی شناخته شده‌ای پیدا کرده ایم ، این موقعیت مرهون همکاری و کوشش‌های همه خانواده بزرگ پرشین گلف است.»

مدیرعامل شرکت پرشین گلف افزود: «وقتی صحبت از ارتقا جایگاه شرکت به میان می‌آید به این معنا است که کیفیت تورهای داخلی و خارجی ما افزایش می‌یابد و فعالیت‌های شرکت در سطح خدمات رسانی تورها چشمگیرتر خواهد شد و تحقق این امر بدون توجه به ارتقا فعالیت‌های کارکنان امکان‌پذیر نیست.»

ایشان با اشاره به افزایش فروش بلیط و تور گفت: «با تغییر برنامه‌های ستادی و توجه به نیروهای صف در شرکت پرشین گلف به آمار قابل توجهی نسبت به عملکرد و مقایسه آن از شش ماهه سال 1395به شش ماهه سال 1396 که در تور افزایش 40 درصدی و در فروش بلیط افزایش 60 درصدی راه پیدا کردیم که این سیر تا پایان سال 96 بصورت صعودی میباشد و تکریم بازنشسته های عزیز و مشتریان گرانقدر از اولویت برنامه های شرکت میباشد و همچنین فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر افزایش رضایت مندی بازنشستگان معزز و رسیدن به سود اجتماعی است و کارکنان شرکت باید برای این شرایط مهیا شوند و مانند گذشته آمادگی پذیرش مسئولیت اجتماعی را داشته باشند.»

وی تصریح کرد: «همان‌گونه که کارکنان از مدیران و روسا تأثیر می‌پذیرد، مشتریان هم از رفتار کارمند نیز تأثیر می‌گیرد. کارکنان شرکت در این فضای گردشگری و معنوی  فعالیت دارند، کارکنان از مدیران و روسا  خوب کار کردن و مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای را یاد می‌گیرد.»

مدیرعامل شرکت پرشین گلف تأکید کرد: «یک برنامه راهبردی وقتی اجرایی می‌شود که همه ارکان و اجزا آن در راستای این سیاست‌ها تنظیم شوند. اگر بخشی با آن متناسب نباشد، تحقق این اهداف با مشکل روبه رو می‌شود.»

همچنین در این مراسم مهدی امیرآبادی زاده مدیرعامل شرکت پرشین گلف تمام کارکنان شرکت را نمونه دانست و افزود که به دلیل محدودیت از گلچین این نمونه‌ها طی این مراسم تجلیل به عمل می‌آید.

ایشان منابع انسانی توانمند را در هر مجموعه، با ارزش‌ترین منابع دانست و افزود: «تلاش ما درشرکت این است که این توانمندی‌ها را پاس بداریم.»

مدیرعامل شرکت افزود: «برای رسیدن به موفقیت و  توسعه‌مدار توجه به رشد کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی با اشاره به اینکه این مراسم پس ازچندین سال برگزار شد، تأکید کرد که در سال آینده در شاخص‌های گزینش کارمند نمونه اصلاحاتی انجام خواهد شد.»

در ادامه این مراسم نیز طی سخنانی روند گزینش کارکنان نمونه را تشریح کرد و افزود: «در این گزینش شاخص‌هایی مانند نظم و انضباط اداری، وجدان کاری و اخلاق حرفه‌ای را در نظر گرفتیم و کسانی که امروز انتخاب شده‌اند نمونه‌ای کوچکی از کارکنان پرتلاش شرکت هستند.»

گفتنی است مدیرعامل شرکت در سخنانی ضمن تشکر از مدیران و روسا گفت: «کارمند شرکت پرشین گلف بودن افتخار و در عین حال مسئولیت بزرگی است.»

ایشان با اشاره به اعتبار شرکت پرشین گلف در سطح کشور گفت: «شرکت پرشین گلف  خدمتگزار افتخارآفرین‌ترین انسانهای کشور همان بازنشستگان عزیز دانستند و در حال حاضر شرکت به افزایش رضایتمندی 95 درصد از ارایه خدمات رسانی در تورهای داخلی و خارجی رسیده است  .»

وی ضمن برشمردن توانایی‌های کارمندان گفت: «کارمندان ایده‌آل دقیق هستند و کارها را نیمه‌کاره رها نمی‌کنند، به‌ طور مستقل کار می‌کنند و نیازی به کنترل ندارند. به‌موقع سر کار می‌آیند و ذهن خود را به کار متمرکز می‌کنند ساعات کاری آنها بیشترین بهره‌وری را به مجموعه‌شان می‌رساند.»

مدیرگردشگری و فروش و مدیرمالی و مدیراداری و پشتیبانی و کارمندان نمونه ضمن ابراز خرسندی از حمایت های همه جانبه و همچنین از توجه و ارتقای سطح معیشتی و رفاهی پرسنل و فراهم نمودن فضای امن و باآرامش و سالم از مدیرعامل شرکت پرشین تقدیر و تشکر نمودند .

در پایان، تجلیل از کارکنان نمونه با اهدای جوایز به کارکنان نمونه از سوی مدیرعامل و جمعی از مدیران همراه بود.

دسته ها: اخبار

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.