درباره شرکت خدمات مسافرت هوایی، گردشگری پرشین گلف

شرکت پرشین گلف فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۴۸ در زمینه حمل و نقل آغاز نمود. این شرکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری فعالیت خود را در امور فروش بلیط و گردشگری ادامه داد. پرشین گلف با تغییراتی در سال ۱۳۸۲ در ساختار مدیریتی، فعالیت بازرگانی و خدماتی خود را گسترش داده و در اولین گام بعنوان نخستین و تنها نماینده کل فروش (GSA) عضو اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوائی (IATA) ، (GSA) شرکت هواپیمائی آسمان به پرشین گلف واگذار گردید. شرکت پرشین گلف همکاری با ۹ شرکت هواپیمائی بین المللی و ۳ شرکت هواپیمایی خارجی را بعنوان GSA این شرکت ها در کارنامه خود دارد.

گردشگری و کودک

تا کنون حدود 330 نوع گردشگری با خواسته های گروهی متفاوت شناسایی شده است.کودکان هم به عنوان بخشی از جامعه انتظارات منحصر به فردی دارند و توجه به نیاز ها ی آنها به عنوان آینده سازان جامعه از ابزار های توسعه به شمار می آید.

یکی از انواع گردشگری گردشگری کودک است.گردشگری کودک نوعی از گردشگری است که به نیازها و انتظارات این قشر از جامعه و برنامه ریزی برای متناسب کردن ویژگی های مقاصد گردشگری با نیاز های این گروه سنی می پردازد.


مقاصد گردشگری
BUEING MD
آشنایی با هواپیماهای مسافربری، بوئینگ ام دی
این هواپیما که به BUIENG MD نیز معروف می باشد. تقریبا در همه ایرلاین های داخلی مشغول به خدمت می باشد. مجموعه ای از هواپیماهای مسافربری تک راهرو است که توسط مک دانل & داگلاس ساخته شده است. تا آگوست 1997 توسط شرکت توسعه دهنده و سپس توسط هواپیماهای تجاری بوئینگ تولید می شد.
airbus a320
هواپیماهای مسافربری، ایرباس اِی 320
هوایپمای مسافربی AIRBUS A320 در بسیاری از ایرلاینهای ایران در حال خدمت می باشد. این هواپیما عریض ترین کابین تک راهرو در بین هوایپماهای این کلاس را دارد. معمولا در کلاس معمولی هر ردیف از کابین این هوایپما شش صندلی قرار می گیرد.
airbus a300-600
آشنایی با هواپیماهای مسافربری ایرباس ای 300
پنجاه سال پیش ماجراجویی ایرباس با A300b آغاز شد، پاسخی نوآورانه به الزامات خطوط هوایی. در 28 اکتبر 1972 اولین هواپیمای تجاری دو موتوره پهن پیکر جهان

پارک آبشار
گردشگری تهران، پارک آبشار
پارک آبشار در انتهای بزرگراه شهید همت در بالای شهرک باقری قرار دارد. این پارک که مساحتی حدود 200 هکتار دارد، با انواع درختان مختلف به سبک باغهای ایرانی طراحی شده و در دل کوه احداث شده و یک آبشار مصنوعی می باشد.

راه های ارتباطی
دفتر اداری
خیابان استاد مطهری، خیابان میرعماد، کوچه 14 پلاک 4

©2024 PersianGulf, All Right Reserved
طراحی وب سایت
آترین
  بهینه سازی وب سایت