برگزاری کارگاه آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی

به گزارش روابط عمومی شرکت پرشین گلف اولین کارگاه آموزش توانمند سازی کارکنان این شرکت  در صنعت گردشگری با موضوع اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به منظور افزایش درآمدزایی و مبانی صنعت گردشگری در محل دفتر فروش شرکت پرشین گلف برای پرسنل این مجموعه برگزار شد .

رضا خادم الرضا ضمن ابراز خرسندی از استقبال پرسنل شرکت پرشین گلف  از این کارگاه آموزشی، گفت: هدف برگزاری این کارگاه ، آموزش راه کار های افزایش راندمان کاری و ارتقای سطح اطلاعات  فردی کارکنان در مسائل و مفاهیم گردشگری می باشد.

وی افزود : با توجه به اهمیت آموزش در بخش گردشگری و بالا بردن سطح دانش این صنعت در بین کارکنان برای دست یابی به جایگاه مناسبی از بازار گردشگری کشور و درآمدزایی بیشتر، آموزش و توسعه منابع انسانی را از اولویت های اصلی برنامه های مدون شرکت پرشین گلف قلمداد کرد .

خادم الرضا ضمن اشاره به اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی مؤثر و خلاقانه می‌توان شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری  بود، تصریح کرد: بدون شک در دوران پسا کرونا روان‌شناسی سفر گردشگران تغییر خواهد  کرد و ما به همین ‌منظور آموزش نحوه ارائه خدمات بهتر به مشتریان  ازجمله مشتری مداری، نحوه پذیرایی ، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری ، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران را در دستور کار پرسنل  مجموعه پرشین گلف قرار دادیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *