نمایندگی کل فروش بلیت شرکتهای
صفحه نخست بلیط الکترونیکی

سوال: بلیط الکترونیکی چیست؟چه مزیتی در مقایسه با بلیطهای کاغذی سنتی دارد؟

جواب: بلیط الکترونیکی ET یا همان نسخه online بلیط کاغذی است و به عنوان واسطه ای از اطلاعات ذخیره شده در سیستمهای رزرواسیون شرکت هواپیمایی در باره مسافر و برنامه سفر وی می باشد.  تفاوت ET با بلیط کاغذی در نحوه ارائه آن به مسافر است. اطلاعات مسافر در سیستم بعنوان یک رکورد کامپیوتری در سیستمهای رزرواسیون ثبت گردیده است .از مزایای اصلی ET دزدیده نشدن ، گم نشدن و خراب نشدن آن است. باجه های پذیرش مسافر درفرودگاهها جهت پذیرش دارندگان ET تجهیز شده و اپراتورهای مربوطه نیز برای پذیرش مسافر دارای ET آموزش دیده اند. بلیط الکترونیکی می تواند درآینده ای نزدیک از طریق همین سایت به سادگی خریداری شود.

سوال: آیا ممکن است من برای پذیرش ET در باجه پذیرش مسافر در فرودگاه با مشکل مواجه شوم؟

جواب: علی الاصول هیچ مشکلی در پذیرش مسافرین دارای ET در فرودگاه ایجاد نخواهد شد ، زیرا سوابق مسافر دارای ET درسیستم رزرواسیون(CRS) ثبت شده و قابل رویت و کنترل در باجه پذیرش مسافر می باشد.اینگونه مسافرین با ارایه مدرک شناسایی و شمارهPNR- Reference در سیستم رزرواسیون مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

سوال: چگونه میتوانم از خرید آنلاین ET برای رزرو یک صندلی پرواز دلخواه خودم اطمینان حاصل نمایم؟

جواب: یک پیغام اتوماتیک مبنی بر موفق بودن خرید ET از طریق وب سایت جهت شما ارسال خواهد گردید که خود ضمانت خرید ETشما تلقی میگردد.این پیام حاوی مشخصات شما، پرواز رزرو شده ، تاریخ و ساعت پرواز ، مبدا و مقصد و نیز قیمت بلیط می باشد.چنانچه در یک بازه زمانی مشخص این پیغام توسط شما دریافت نگردید با نزدیکترین دفتر شرکت پرشین گلف تماس بگیرید. 

سوال: من یک ET از طریق اینترنت خریده و هزینه آنرا به روش الکترونیکی با استفاده از کارت اعتباری پرداخت نموده ام . اکنون ناچار به استرداد جای خود و دریافت هزینه ی پرداخت شده هستم .آیا وجه مربوطه را نقدا" دریافت مینمایم یا عینا" به کارت اعتباریم برگشت داده میشود؟ و در آخر اینکه چه مدت طول خواهد کشید تا وجه مذکور بازپس داده شود؟

جواب: شما باید درخواست استرداد خود را به یکی از دفاتر فروش شرکت هواپیمایی ارائه دهید . بازپرداخت دریک بازه زمانی مشخص پس از طی کسور قانونی مندرج درتعرفه استرداد، حدود دو هفته تا یک ماه برای برگشت به حساب کارت اعتباری شما به طول خواهد انجامید.

سوال: آیا من میتوانم تاریخ پرواز مندرج درET خریداری شده از طریق وب سایت را تغییر دهم ؟

جواب: به منظور انجام این تغییر ، شما باید با نزدیکترین دفترفروش تماس بگیرید.لطفا" به خاطر داشته باشید که اگرتغییر مورد نظر در بازه زمانی کمتراز ۲۴ ساعت قبل از پرواز درخواست شود، شما مشمول جریمه بر اساس تعرفه مصوب خواهید شد.